BEHEER & NETWERKSUPPORT
7/24 uur ICT netwerksupport, Telefonische hulp, remote/onsite support.
Uit ervaring weten we dat voor kleine tot middelgrote organisaties die sterk afhankelijk zijn van een stabiel functionerende ICT omgeving een goed bereikbare Service Desk van doorslaggevende betekenis kan zijn om over te stappen naar een andere ICT partner. Onze supportmedewerkers zijn ervaren, betrokken én deskundig; wij bieden verschillende Service levels. Bij een eventuele storing is onze eerste zorg de impact ervan te beperken en uw organisatie zo snel mogelijk up en running te krijgen.
Verschillende service niveaus
Zie hieronder onze verschillende Service Levels.
SLA Brons:
Hulp tijdens kantoortijden 9.00 – 18.00 uur op werkdagen
Telefonische hulp, remote support en/of een monteur op afroep tijdens kantoortijden.
Brons is geschikt voor organisaties waarbij enige speling mogelijk is voor het oplossen van problemen.
SLA Zilver:
Hulp van 9.00 -21.00 uur op werkdagen
Telefonische hulp, remote support en/of een monteur op afroep van 9.00 uur tot 21.00 uur op werkdagen
Zilver is geschikt voor organisaties waarbij het wenselijk is dat ook buiten de normale kantoortijden problemen worden verholpen.
SLA Goud:
7 dagen per week 24 uur netwerksupport
Telefonische hulp, remote support en/of een monteur op afroep tijdens kantoortijden.
Buiten kantoortijden 24-uurs telefonische storingsdienst.
De storingsdienst kan, afhankelijk van het probleem één van onze gespecialiseerde engineers inschakelen om de oorzaak van het probleem snel te analyseren. Het belangrijkste doel van hun acties is om zo snel als mogelijk een quick fix of een workaround uit te voeren, zodat er snel weer verder gewerkt kan worden. Na een eventueel nader onderzoek zal een permanente oplossing in overleg worden uitgevoerd.
Weet u trouwens dat wij ook veelal preventieve maatregelen inzetten om uw netwerk soepel te laten werken? Denk hierbij aan Security monitoring, beveiligingsscans etc. Vraag naar de mogelijkheden tijdens het gesprek met onze accountmanager.