COMMUNICEER HOE JIJ WILT COMMUNICEREN
De hosted telefonieoplossing van Xelion uit de cloud maakt klantcontact zoveel makkelijker en beter dan in de oude situatie met een vaste telefooncentrale. Dankzij de ontwikkeling van softwaretechnologie is het mogelijk om voor een vaste aantrekkelijke prijs per maand een zeer rijk pallet aan mogelijkheden te bieden. Daarom biedt Xelion VoIP zakelijk aan, voor betere prestaties en efficiëntere communicatie.
Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder extra te hoeven betalen. Bovendien is vrijwel alles eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen. Xelion maakt dat zakelijke telefonie en VoIP zakelijk bellen een veel rijkere ervaring wordt waarvan klanten en medewerkers elke dag het plezier en gebruikersgemak zullen ervaren.
Voordelen van Xelion Hosted Telefonie:
- Met Hosted Telefonie bespaart u 40% tot 70% op de kosten van zakelijk belverkeer en abonnementskosten.
- De uitgebreide functionaliteiten van Hosted Telefonie zorgen voor een professionele uitstraling van uw bedrijf en betere bereikbaarheid van uw medewerkers.
- Hosted Telefonie groeit mee met uw organisatie. Uitbreiding van IP-aansluitingen zijn binnen vijf werkdagen eenvoudig geregeld.
- Het intelligente IP-netwerk van Qfast is betrouwbaar en wordt op meerdere datacenters met uitgebreide brand, stroom en antidiefstal voorzieningen gehost. Het risico van uitval van de onderliggende infrastructuur is daardoor minimaal.
- De telefoontoestellen zijn niet aan een centrale verbonden en daardoor niet werkplekafhankelijk. Het verhuizen van medewerkers is dus bijzonder eenvoudig.
- Qfast biedt uw organisatie de functionaliteiten en voordelen van een geavanceerde telefooncentrale. Deze wordt centraal gehost en benut door meerdere klanten. Hierdoor zijn de eenmalige investeringen beperkt.
- U betaalt slechts een vast maandelijks bedrag inclusief alle functionaliteiten en het aantal medewerkers (gebruikers).
- Met vast mobiele integratie is het mogelijk om uw vaste en mobiele telefonie volledig te integreren, waardoor het mogelijk wordt om gratis te bellen van vast naar mobiele collega’s (en andersom). Daarnaast bent u op uw mobiele toestel zowel op uw vaste als onder uw mobiele nummer bereikbaar. En als u met uw mobiele toestel uitbelt kan dit ook door het vaste nummer mee te zenden. Met vast mobiele integratie van Qfast bent u onder één nummer altijd en overal bereikbaar.
Het Nieuwe Werken
Werkt u een dag vanuit huis? Gebruik dan de app op uw mobiel, omdat deze nu onderdeel is van uw zakelijke telefooncentrale gaat uw mobiel rinkelen. En dus niet het toestel op kantoor. Via deze App gaat in plaats van uw kantoortoestel nu uw mobiele toestel over. Op deze manier kunt u zakelijk bellen met uw mobiel, zonder dat u privé telefoonkosten maakt. Tevens ziet de persoon aan de andere kant van de lijn uw zakelijke nummer in het display.
Voicemail
Indien u niet bereikbaar bent, zal uw beller een voicemail service zeer op prijs stellen. Voicemail is een welkomst-tekst gevolgd door de mogelijkheid om een bericht in te spreken. Dit bericht kan naar keuze worden afgeluisterd vanaf uw eigen telefoontoestel, een ander toestel (bv. uw mobiel) en/of als geluidsbestand worden gemaild (voicemail-to-email). Zo kunt u overal waar u over uw e-mail beschikt, ook uw voicemail berichten afluisteren! U kunt de voicemail ontvangst-tekst zelf inspreken of dit door ons laten doen.
Fax-to-email
Fax-to-email betekent dat u faxberichten ontvangt als PDF of als TIFF bestand op één of meerdere e-mailadressen. Ideaal voor de mobiele gebruiker! Waar u ook bent: als u beschikking heeft over uw e-mail, dan kunt u uw faxberichten ontvangen. Hiervoor heeft u geen faxapparaat of andere apparatuur nodig. U kunt faxberichten naar één of meerdere e-mailontvangers laten doorsturen.
Wachtmuziek
Op ieder Bedrijfs- account kunt u meerdere gelijktijdige gesprekken voeren. Het kan dus goed voorkomen dat u even iemand in de wacht wilt zetten om een ander gesprek af te maken, of om even overleg te houden. Voor uw beller is dan wachtmuziek beschikbaar. U kunt de door u gewenste wachtmuziek bestanden naar de centrale laten uploaden. Houdt u echter rekening met gebruiksrechten die op muziek kunnen zitten!
Busy Lamp Field (BLF)
Met BLF kun je op je toestel zien of een bepaalde extensie in gesprek is. Dezelfde knoppen zijn ook te gebruiken voor Callpickup (het aannemen van een gesprek die bij je collega over gaat) en Speeddial, om deze collega met 1 druk op de knop te bellen.
Belgroep
In bedrijfssituaties is het vaak wenselijk dat één telefoonnummer op meerdere plaatsen tegelijkertijd overgaat. Denkt u bijvoorbeeld aan sales- of administratie-afdelingen. Een belgroep kan via de follow-me instellingen op de telefooncentrale worden ingesteld. U kunt een inkomend gesprek achtereenvolgens langs meerdere toestellen/belgroepen leiden en kunt aan deze regels ook tijdsschema’s koppelen. Zo creëert u snel een automatische dag-/nachtschakeling.
Menukeuze
Wanneer u kiest voor Hosted Telefonie van Qfast heeft u de beschikking over uitgebreide menukeuze mogelijkheden. De menukeuze is een eenvoudig te configureren instrument waarmee u uw bellers kunt begroeten en kunt doorverbinden met de juiste afdelingen/medewerker(s) zodat zij zo snel mogelijk te woord worden gestaan. U kunt één of meerdere keuzemenu’s zelf aan elkaar koppelen en geheel zelf vormgeven. Een inkomend gesprek wordt automatisch aangenomen en de beller wordt begroet met uw eigen welkomstboodschap.
Wachtrij
Een schitterende feature die zowel de klantvriendelijkheid als de efficiency op uw kantoor ten goede zal komen is het wachtrij systeem. Inkomende gesprekken worden door de Automatisch aangenomen en doorgezet naar een wachtrij (met muziek of tekst) die één telefoon of een groep van telefoons bedient. U bepaalt zelf welk nummer dit is en hoeveel gelijktijdige gesprekken uw receptioniste kan afhandelen. U stelt zelf de gemiddelde gespreksduur in en uw wachtende bellers worden netjes geïnformeerd over aantal wachtende voor hen en de verwachte wachttijd. Gedurende het wachten wordt de door u geplaatste audiofile afgespeeld. Benut de wachttijd van uw klant om hem of haar te informeren over uw bedrijf, nieuws of acties! Een aangename wachtmuziek is uiteraard ook mogelijk.